zeynozlu canım ben sana kesinlikle bırak derim. Söyle düşün bir bebeğin olduğu yerde içebilir misin ya da çocuğun? Veya senin çocuğun doğduğun da yanında içirir misin ? Aynı şeyi yapıyorsun şuan, ha doğunca içilmiş zehirlenmiş ha anne karnında.
Bak inan 8 senedir düzenli sigara içen insandım. Hatta suan bir tütüyor ki burnumda... ah ettim doğurunca bir tane icicem şöyle keyif yaparak ama kahve ile sonra emzirmeyi bırakana kadar tekrar icmyecegim. Yani bu senin öncelikle kafan da bitirmen gereken birşey, evet dayanamıyorum belki hele birseye dertlendigimde hep içmek istiyorum ama hemen aklıma gelince biseyler yiyorum yada sakız atıyorum ağzıma. Inan sigarayı bırakan kilo alır derlerdi inanmazdım 4.ayımdayım 10 kiloya yakın kilo aldım. Ama yapacak birşey yok. Bacim tabiki senin bileceğin iş ama az da olsa vicdanın sizliyorsa icerkn hiiic icme. Evladın istemiyor işte. He bak postta okudum içenler de varmış 1 paket saygı duyarım sonuçta can onun çocuk onun. Ama yinede isterim ki hamileyken ve emzirirken alkolden sigaradan uzak durun güzel anneler...... .