zeynozlu gebe kalmadan önce sigarayı içmez yerdim bildiğin hamile olduğumu öğrenmeden 2 gün önce pikniğe gittik bir pakete yakın sigara içmiştim hamile olduğumu öğrendiğimde 4 haftalıktı ve ben 4 hafta boyunca nasıl çocuğa sigara içirdim karnımda diye defalarca ağladım Allah’ta cezamı verdi 16 cı haftaya kadar plesrnta yukarı çıkmadı ve sürekli kanama geçirdim acillerden çıkamadım doktor sigara kullanımında genelde olur dedi o vicdan azabı çok kötü şuan doğumuma 7 gün var çok şükür o gün bugün içmiyorum sağlam tiryaki olarak bebeğimin sağlığı benim Egomdan daha önce gelir Eminim sizin içinde öyledir sağlıcakla😍☺️