MujganisMom cakirbebek Haa ben bugün vereceksiniz sanmıştım dün öyle konuşunca. Bende bugün verdim yarına çıkar inşallah ya. Off beni de tekrar bir korku sardı. 😕
cakirbebek MujganisMom inşallah pozitifi görürüz canım inşallah bendede vardır erken diye çıkmamıştır isteyen herkese inşallah haber ver mutlaka 🥰💓
MujganisMom cakirbebek İnşallah canım benim güzel dileklerin için çok teşekkür ederim Allah razı olsun. 🧡 İnşallah güzel haberlerle geliriz ya. 🥲
MujganisMom cakirbebek Canım benim sonucum çıkmış bu sefer de 2.7 neden böyle oluyor acaba ya. 😕Adet olmuyorum gecikmem var bayağı.
MujganisMom cakirbebek Ya ben beş kere falan verdim daha öncesinde fotoğrafta da olduğu gibi düzensizlikte bile 0 küsürlerde çıkardı. Ama ben anlamadım bu sefer en son adet tarihim 16 Şubat bir de olmadım hala beyaz akıntım da var afedersiniz. 🥺
MujganisMom cakirbebek Ama mesela birliktelik tarihini falan da biliyorum bu kadar hani gecikmeye de değer bir gram bile yükselmez miydi. Valla oturup ağlayacağım ya gerçekten. 😥
cakirbebek MujganisMom canım sakin ol biraz daha bekle bakalım bayramdan sonra tekrar verirsin son olarak yine olmazsa kadın doğuma gozukursun hani söktürücü falan verir çünkü gecikmisin zaten .. inşallah hamileliktirde sağlıklı olsun inşallah 💓
MujganisMom cakirbebek İnşallah ya artık çok yoruldum gerçekten tükendim. Bugün kadın doğuma da randevu aldım ya bir gidiyim bakıyım ne diyecek. Ne yapacak. 😕
cakirbebek MujganisMom aaa çok iyi yapmışsın bana mutlaka haber ver bende az önce erken test yaptım ama bilmiyorum psikolojikmidir nedir flaş tutunca cooook hafif hiç gorulmeyen bir çizgi görüyormuş gibiyim
MujganisMom cakirbebek İnşallah canım benim haber ederim. İnşallah sizinde vardır ya beklediğimize değse artık. 🤦🏻♀️ 😕Fotoğraf atabilir misiniz bende bakayım?
MujganisMom cakirbebek En solda yukarda üç çizgi var ya oraya tıklıyorsun orda resim yükle var oraya basıp kopyalıyorsun sonra bu mesaj yazdığımız bölüme girip aşağıda görsel ekle kısmı var oraya grip kopyalıyorsun. 🧡