MujganisMom cakirbebek En solda yukarda üç çizgi var ya oraya tıklıyorsun orda resim yükle var oraya basıp kopyalıyorsun sonra bu mesaj yazdığımız bölüme girip aşağıda görsel ekle kısmı var oraya grip kopyalıyorsun. 🧡
MujganisMom cakirbebek Bende görüyor gibiyim hafif ya. Kan vermiş miydiniz bir de gecikmeniz falan mı oldu?
cakirbebek MujganisMom adete 2-3 gün var kanı Çarşamba vardı 0.2 çıkmıştı şimdi tekrar kan vermeye gidiyorum dua et ne olur 5 yukarısı umut benim için çok heyecan yaptım
MujganisMom cakirbebek Ay hadi bakalım inşallah canım benim. Ben alamadım sen güzel sonuçlar alırsın inşallah. 🧡
cakirbebek MujganisMom sende güzel sonuçlar alacaksın inşallah inaniyorum ben Allahım nasip edecek inşallah isteyen herkese ❤️
cakirbebek Meral_63 Çarşamba günü verdiğim 0.200 çıktı sonucu. Ama bu sabah erken test yaptım çok hafif silik çizgi vardı hemen gittim az önce yine kan verdim oda 1 saate çıkar dediler çok heyecanlıyım inşallah vardır amin
MujganisMom cakirbebek Amin inşallah canım bilmiyorum yine içime farklı bir his oturdu olmayacak gibi. Bana da haber ver olur mu? 💜
duyguu11 cakirbebek kan verdiğim gün diğer gün öğleden sonra çıkacak dediler o saatler nasıl geçti hiç bilmiyorum bi an o geldi aklıma 1 gün 1 sene gibiydi aynı şimdi 26.hafta oldu bile 🙈