Glhayat_54 GizemHamza34 ekranda takip ettiriyor aslında hatta ben görmekte zorlandım ekranı bana doğru cevirip anlattı demekki size denk gelmiş her doktor aynı değil malesef.
GizemHamza34 Glhayat_54 keşke tek yer öyle yapsa 3 devlet hastanesine gittim 3 de kesinlikle ekranı çevirmiyor şanslısın
GizemHamza34 ddefnos yok canım bakıyorlar ama ne çıktı ne göstermek ekrandan hiç bişey yok şanslısın bence de
mucizemom8 GizemHamza34 evet canım iki gende pihtilaşmam var gebelik olunca inşallah iğne de kullanacağım gebelik öncesi de coraspirin kullanıyorum
GizemHamza34 mucizemom8 inşallah bakalım dualarım seninle güzel haberlerin gelir inşallah en kısa zamanda darısı isteyen hakeden herkese 🤲🏻
Emine-tuncfu GizemHamza34 ricfa edin bı renkli resim deyin ekrana koyuyor siz resim çekiyorsunuz bize her defasında o şekilde yapti
Emine-tuncfu GizemHamza34 bizimde ablalar merak ediyor sağolsun doktor da bu şekilde yapıyor özelde renkliye girdiğimde minnacikti o kadar degisiyorlarki ❤️
H2001e GizemHamza34 merhaba benimde aynı şekil de ben de her seferinde korku ve panikle yatıyorum ultrason için sizin neden olmuştu peki birde siz rahatsızlanıp mı gitmiştiniz yoksa kontrole gittiğinizde mi öğrenmiştiniz
GizemHamza34 H2001e cinsiyetini öğrenmek için gitmiştik 20 haftalık olmuştum akşam tekmeler attı sabah kontrole gittiğimde kalbi durdu dedi hayatımın en acı anıydı inanamadım çünkü daha akşam oynamıştı patolojiye gitti kistik higroma diye bişey yüzünden kaybettim cinsiyeti de erkekmiş
Zarifbblog staRmama valla yine size görsel için demişler ben cinsiyet öğrenmek istediğimi söylemiştim(15 haftalık falan bilmeme rağmen sordum)sağlık açısından önem teşkil etmiyor söylememe gerek yok demişti 😂😂
Deryakaya1802 GizemHamza34 ben de perinatolojide gördüm sadece onun dışında hiçbir şey göremiyorum kadın doğuma gidince iyi diyip yolluyorlar😁 doğumda görücez heralde
Ksema Ben gop Mevlana fizik tedavi hastanesine gidiyorum perinatolog hem ekranda renkli yüzünü gösteriyor hem foto çekmeme izin veriyor hemde 1saat boyunca inceliyor çok memnunum tavsiye ederim çıktı olarak renksiz ama foto cekebiliyorum
GizemHamza34 Ksema şans işi demek ki ne Beylikdüzü devlet ne Bağcılar araştırma ne çam sakura hiç biri göstermedi
Krystal GizemHamza34 Bende devlete gidiyorum . Daha bugün gittim hatta ısrarla her gittiğimde ultrason kağıdını istiyorum çekmiyorlarmis. Allah’tan hem ekrandan gösteriyorlar hem de çekmemize izin veriyorlar. Niye göstermiyorlar sordunuz mu?
GizemHamza34 Krystal biz inceliyoruz bi sıkıntı olsa gösteririz söyleriz dışarda hastalar var yada ben göstermiyorum diyen de var
GizemHamza34 bebeklerim__ radyolojik görüntülerim de iki tane şükür ultrason görüntüm var canım ama dün gittiğimin yok ordan bakabilirsin