GizemHamza34 Ksema şans işi demek ki ne Beylikdüzü devlet ne Bağcılar araştırma ne çam sakura hiç biri göstermedi
GizemHamza34 Krystal biz inceliyoruz bi sıkıntı olsa gösteririz söyleriz dışarda hastalar var yada ben göstermiyorum diyen de var
GizemHamza34 bebeklerim__ radyolojik görüntülerim de iki tane şükür ultrason görüntüm var canım ama dün gittiğimin yok ordan bakabilirsin
miroscumm GizemHamza34 bizim sehir hastanesinde hem ekranda bebegi gosteriyor hem ultrason fotoğrafı veriyor hastaneden hastaneye değişiyor
GizemHamza34 Krystal sorma sorma hele bazıları söylesem ne anlayacaksın gibisine davranıyor ya sadece kadın doğum değil genel olarak var bunlar 🤦🏻♀️
Krystal GizemHamza34 Var var. Başka doktorlarda görmüştüm ben bu tavırları. Allah iyilerle karşılaştırsın cidden ne diyeyim. Zaten sıkıntılı geçiriyoruz çoğu zaman nolur yani bir nebze yardımcı olsan dimi🙄
GizemHamza34 Krystal keşke keşke Allah hepimizin yardımcısı olsun Allahtan ayda bir özele gidip rahatlıyorum psikolojik olarak
Tugba29_ GizemHamza34 ben özele gidecektim kocamın iş durumları bozuldu bende randevu bakıyorum bulamıyorum bir türlü
GizemHamza34 Tugba29_ Rabbim yardımcınız olsun canım aslında kadın doğuma kolay randevu veriyorlar hangi ilçedesin ki
Krystal GizemHamza34 Benim gibi 😂 bende ayda bir özel muamele göreyim diyorum kendi kendime hem eşim de görsün diye.. çok iyi geliyor dimi😅😅
GizemHamza34 Krystal ayy sorma sorma strese girmeden rahat rahat bilgi alıyorsun sağolsun bide doktorum da çok iyi babası da rahatlıyor eşim benden daha evhamlıdır 😂