GizemHamza34 Hem özel hem devlet takipliyim perinatolojiye gidip geliyorum ne ekran da bebeği gösteriyorlar ne çıktı veriyorlar bazen enabıza yüklüyorlar o da çok nadir nerden görücez biz bebelerimizi 🤰🏼
staRmama GizemHamza34 aynen devlet öyle hadi ben olduğum şehirde tek özel üniversitenin özeli oraya gidiyordum para verdiğimiz halde sormuştum veriyor musunuz diye bana ne dese beğenirsin biz burda anı biriktirmiyoruz hanımefendi çocuğun sağlığına bakıyoruz dedi 😂
mucizemom8 GizemHamza34 devlet de gittiğim de doktor üç hastayı aynı anda aldı içeriye ben beklerken bir kadın muayne oldu bayada büyüktü bebeği cinsiyeti sordu banane dedi söylemicem doğum da öğrenirsin sürpriz olsun sizede dedi o an şok olmuştum bı daha da gitmedim adana Mars’a kadın doğum hastenesiydi 😅
ddefnos GizemHamza34 yaa böyle şeyler okuyunca küçük şehirde olduğumuz için şanslıyız herhalde hem devlete hem özele gidiyorum özeldeki doktorum şahane zaten ama devlettende memnunum 5 dakika kadar bakıyor çıktı da veriyor hatta kalabalık şehirlerde sanıyorum muayene suresinden ötürü çok bakamiyorlar
Emine-tuncfu GizemHamza34 ricfa edin bı renkli resim deyin ekrana koyuyor siz resim çekiyorsunuz bize her defasında o şekilde yapti
GizemHamza34 staRmama yaaa sabır al işte vur kafasına bişey bizde sağlığını düşünüyoruz ama insan karnındaki evladını da görmek istiyor sonuçta kalp sesini bile duymuyoruz onlar ekrana bakıyor 20 haftalık ölü doğumum var her gittiğimde kalbi atıyor mu sorusundan bezdim 🤦🏻♀️
Zarifbblog staRmama valla yine size görsel için demişler ben cinsiyet öğrenmek istediğimi söylemiştim(15 haftalık falan bilmeme rağmen sordum)sağlık açısından önem teşkil etmiyor söylememe gerek yok demişti 😂😂
staRmama GizemHamza34 aynen öyle sanki benim çocuğumu benden çok düşünüyor da saglıgı benim umrumda değil gibi yorum yapıyor
H2001e GizemHamza34 merhaba benimde aynı şekil de ben de her seferinde korku ve panikle yatıyorum ultrason için sizin neden olmuştu peki birde siz rahatsızlanıp mı gitmiştiniz yoksa kontrole gittiğinizde mi öğrenmiştiniz
Glhayat_54 İşini güzel yapsın iyi ilgilensin iyi baksın gerisi önemli değil resim çıktı falan bence. O an ekranda görüyorum detaylı bakıp yorumda yapıyo yeterli.
GizemHamza34 Glhayat_54 işte hiç biri ekranda da göstermiyor bende sağlığındayım ama gene de görmek hakkımız bence
GizemHamza34 mucizemom8 ayyy Allahım duydukça şok oluyorum gerçekten Allahtan bende ikidir net demiyorlar ama tahmin ediyorlar 😄
Glhayat_54 GizemHamza34 ekranda takip ettiriyor aslında hatta ben görmekte zorlandım ekranı bana doğru cevirip anlattı demekki size denk gelmiş her doktor aynı değil malesef.
GizemHamza34 staRmama ah ah Allah gerçekten iyi merhametli insanlarla karşılaştırsın kalp sesi niye duyulmuyor onu da anlamış değilim makineleri eski de değil
mucizemom8 GizemHamza34 vallahi bende şok olmuştum hala arada aklıma gelir tahmin de etmedi valla sürpriz olsun dedi😅😅😅
mucizemom8 GizemHamza34 ayyy evet valla kapı da ablam bekliyordu dedim daha bu deli doktora gelmem yani kadın ona göre hazırlık yapıcak vs banane diyor doğum da öğrenirsiniz sürpriz olsun kadın da baya sakin kaldı yazık daha hocam söyleyin lütfen diyor😅🤣
Basakbayav Bilgisi olan yardımcı olabilir mi randevu günümü kaçırdım devlet hastanesinde şimdi 15 gün sonraya sıra alabiliyorum özele gitsem yine aynı problem olur mu yoksa muayne olabilir miyim 🥲
GizemHamza34 mucizemom8 özel de yattığım yerde ayak ucumda koca tv var oradan görüyorum artık bayram sonrası gidince görürüm rahat rahat görürüm ama durumu olmayan mecbur devlete giden insanlara üzülüyorum çocuğunu görmeli
mucizemom8 GizemHamza34 evet canım iki gende pihtilaşmam var gebelik olunca inşallah iğne de kullanacağım gebelik öncesi de coraspirin kullanıyorum
GizemHamza34 ddefnos yok canım bakıyorlar ama ne çıktı ne göstermek ekrandan hiç bişey yok şanslısın bence de