sagliklagelbebegim ya acilde doktorun insiyatifine kalmış ağız burun eğmek istemiyorum yapcak mı yapmıcak mı diye, ben aslında direkt özele gidecektim herkes ne gerek var özele sağlık ocağında ertesi güne çıkıyo falan dedi iyi dedim hadi para vermiyim boşa böyle daha çok uğraştım ☺️ bilemiyosun işte belli olmuyo yoksa benle veren herkesin çıkmış tek benim çıkmadı şanssızlık, bilinecek bişey olsa asla uğraşmazdım, şimdide diyorum o kadar bekledim artık özele gitmenin de anlamı yok :)) kısacası yarın sağlık ocağına uğrayıp sorucam bi sıkıntı varsa yine belirsizlik olursa özele giderim artık