iremd-1798 sen tecrübelisin sana anlatayım 😀 adetim düzensiz maalesef gecikmeyi bilemiyorum ama 14 gün önce çatlama oldu gebelik yoksa olurumdur diye düşünüyorum bikaç güne 👐🏻 belirtide ben daha yeni grip olup atlatmıştım tekrar arkasına oldum hamilelikte bağışıklık düştüğü için olan çok varmış ama ona bağlamıyorum elbette, adet belirtisiyle çok aynı olduğu için kestiremiyorum ya bikaç gün belim ağrıdı bikaç gündürde adet olacak hissi var hafif kasık ağrısı ve doluluk hissi adet olmam umarım :) ama en en en belirgin belirti kesinlikle göğüs ağrısı normalde adet zamanı hassasiyet olur ama bu sefer çok fazla acı ağrı var üstüne yatamıyorum ve iç çamaşırı çok zor giyiyorum hamilelik varsa buna yorucam kesinlikle 😁 yoksada kısmet, ilk çatlatma iğnesi denemem benim onun etkisi mi bilemiyorum kısacası belirtilerden çok emin olamıyorum bu sebepten 😕 ( sonuç yok maalesef yarın bu iş bitecek inşallah :)) )