Hmdylvc Minik6075 Nisan geldikten sonra sancı veya su gelmedikçe doktorun yapabileceği bişey yok dimi. Yine de hastaneye gittiniz mi, benim ilk dogumumda nişanı farketmedim, suyum gelince hastaneye gitmiştim.
Hsny_6 Hmdylvc ben dün çatı muayenesi oldum açıklık vardı 1-2 cm o yüzden sancım vs olmazsa bence suni sancı verebilir, su gelmesi durumunda direkt hastaneye gitmek gerekir iyi yapmışsınız
Minik6075 Hmdylvc benimde ilk doğumum olucak 🤭 bende açıklık bebişin kanala girmesi falan yoktu. Geçen muayenemde doktor rahme uyarı verdi o şekilde nişanım geldi. Hala devam ediyo. Bugün gittim nişanın sancın güzel cumaya kadar bekleyelim dedi. Bakalım cumaya kalmaz doğrurum inşaAllah
Zhra42 Hsny_6 bende yarın 38 oluyorum aramızda 2 gün var.Nasılsın kendini yorgun hissettiğin oluyor mu
Minik6075 Canmbebegim reglinin ilk günü pıhtılı sümüksü gelen kan var ya hani onun daha açık renklisi oldu bende. Sonra sonra rengi kahverengiye döndü. Devam ediyo hala
Zhra42 Hsny_6 Bendede oluyordu mide bulantısı filan da bende en çok bacak ağrısı oluyor halsizlik bir var bir yok hani geçen gün çok enerjiktim mesela bugün çok yorgun bitkin bebek kalçama baskı yapıyor sanki öyle
Momellaa Hsny_6 o iştah azalması bende de var ve işin kötü tarafı bağırsak enfeksiyonu olmuşum tam zamanında yani
Minik6075 Hsny_6 herkeste farklı demek ki. Ben hala devam kız dua edin Kadir gecesi hürmetine şu mübarek günde doğurayım 🥹
Zhra42 Hsny_6 Ben aşağılarda hissediyorum bebeği ya karnım da düştü bekliyorum bakalım.Kandilin mübarek olsun