Hsny_6 Canım kadınlar nişan geldikten sonra neler yaşadınız ? Doktorum 24-72 saat aralığında doğumu bekleriz dedi ama sizde neler oldu 🥹🥹 heyecanlıyım
Hsny_6 Minik6075 inşallah kendi başlatır bir hafta da geçebiliyormuş ama doktorum 24-72 saat içinde bekleriz dedi
Hmdylvc Minik6075 Nisan geldikten sonra sancı veya su gelmedikçe doktorun yapabileceği bişey yok dimi. Yine de hastaneye gittiniz mi, benim ilk dogumumda nişanı farketmedim, suyum gelince hastaneye gitmiştim.
Emos1 İlk hamileliğimde nişan geldikten bir hafta sonra doğum yapmıştım Şu an ikinci gebeliğimfakat benim de iki gün önce nişanım geldi hala tık yok😆
Hsny_6 Emos1 inşallah kendi sancınızla ilerlersiniz siz de 🥹 kitaplarda 1-2 haftayı bulabilir yazıyordu ama doktorum 24-72 saat içinde bekleriz dedi
Ahsensmom Emos1 o bir haftalık süreçte lekelenme seklinde devam etti mi ? 3 gündür nişan gibi kanlı akıntım oluyor sancı vs yok ama leke psikolojik olarak yoruyor🥹🥹
Canmbebegim Hsny_6 nasıl bişey Nişan acaba. Kaçıncı haftadasiniz bende sabırsızlıkla nişanı suyu bekliorum da gelen bişey yok 😀
Hsny_6 Canmbebegim kahverengili mukus kıvamlı akıntı, 38+1 im şuan bu hafta doğsa çok güzel olacak 🥹❤️
Minik6075 Canmbebegim reglinin ilk günü pıhtılı sümüksü gelen kan var ya hani onun daha açık renklisi oldu bende. Sonra sonra rengi kahverengiye döndü. Devam ediyo hala
Asfur Hsny_6 benim de yanlış anlamadıysam geçen hafta çarşamba geldi. 40+2 olduk hâlâ gelen giden yok maalesef
Zhra42 Hsny_6 bende yarın 38 oluyorum aramızda 2 gün var.Nasılsın kendini yorgun hissettiğin oluyor mu