Zhra42 Hsny_6 Ben aşağılarda hissediyorum bebeği ya karnım da düştü bekliyorum bakalım.Kandilin mübarek olsun
Hsny_6 Zhra42 senin de yakın bence hayırlısıyla rahatça doğuralım artık 🥹🥹 dua edelim Kandilin mübarek olsun ❤️ doğum yaparsak haberleşelim bu postta 💕
Minik6075 Hsny_6 herkeste farklı demek ki. Ben hala devam kız dua edin Kadir gecesi hürmetine şu mübarek günde doğurayım 🥹
Hsny_6 Minik6075 evet baktım da parça parça da gelebilirmiş 🥹 hayırlısıyla rahatça doğuralım inşallah dua edelim 🙏🏻❤️ bu postta haberleşelim doğurursak 🥲 kandilin mübarek olsun
Zhra42 Hsny_6 Tamam doğurursak haberleşiriz ailem bayram da doğuracağımı söylüyor bakalım göreceğiz 😀
Momellaa Hsny_6 o iştah azalması bende de var ve işin kötü tarafı bağırsak enfeksiyonu olmuşum tam zamanında yani
Hsny_6 Beybyi maşallah nişan doğum başladığında da gelebilirmiş inşallah hayırlısıyla doğumunuz olsun sağlıkla ❤️