Zhdnl saatlerimi güya düzenlediler haftada 2 gün sabah 10.00-18.00 4 günde 14.00-22.00 çalışıyordum 1 saatte molam vardı düzenleyin dedim beni haftanın her günü 11.00-20.00 yazmış 1,5 saat mola vermiş yoktan yere 9 saat iş yerinde tutuyor sordum özellikle yasal mı diye yasal diye diretiyorlar yapacak bir şey yok her şeye rağmen bebeğim için sabretmem lazım sanırım