Badella mobing ı bende tam 5ay boyunca yaşadım ciddi ağor ithamlar, insanları bana karşı doldurup yıldırmaya çalışmakla geçti. Yetmedi görevimi değiştirdiler bir alt kademeye koydular 8saat ayakta çalışacağım bir bölüme. Vazgeçmedim gittim geldim sadece tek başıma yemeğe çıktım, molalarda tek oturdum. Çünkü bebeğim de bende iyiydik ve hakkımı almak istedim. 26. Haftamdan itibaren ara ara rapor alıyorum şimdi. Biraz gidiyorum bunalınca rapor alıyorum biraz biraz öyle rahatladım. Dayanmaya çalış, haklarını savun bence.