Eceeeeemmm Kurabiyemmmmm inşallah valla bende öyle hissediyorum ama bazen de sanki gelmeyecek gihi geliyor ananasla ahududu çayı çok iyi geliyormuş onları denemek istiyorum
Kurabiyemmmmm Eceeeeemmm ben dün ananasa başladım. Hurmada günlük 7 tane yemek gerekiyormuş. Sabah akşamda ahududu yapragı çayı
Fatmabuuyurr Kurabiyemmmmm bende 38 haftadayım burnumdan nefes akamıyorum geceleri ağzım akıyor hatta ağzımdan nefrs alıp verdiğim için
parliyokralice Fatmabuuyurr ay bu ağız akıntısı bende de başladı 36. Hafta da hiç aklıma gelmemişti bundan olduğu 🫣🥰
Sevgi3838 Kurabiyemmmmm bende 38 haftadayim Allah bende diyordum kendi kendime bu burun tıkanıklığı ne .
Kurabiyemmmmm Sevgi3838 normal bir durum olduğunu söylüyor doktorlar bu haftalarda ama çok zorlayıcı bir durum
Leyla2025 Kurabiyemmmmm bana da doğum yaklaşınca olur diyorlar bazıları da bebek kanala yerleştiği için oluyor dedi. Hamileliğimiz ilk aylarına dönmüş gibi tuvalette yattım kaç gündür.
EsraOzsusam Kurabiyemmmmm tıknaıklık ve kuruluk bndede var. 38 deyim. Burnumun içine yatmadan la rosche b5 krem sürüyorum daha iyiyim
e_zgitas Kurabiyemmmmm benim de öyle :/ bebrk çok toplanıp duruyor bi de. Karnım çoğu zaman sert. Ama nst de sancı yok sizin nasıl
Basakmustafa e_zgitas doktorum talep etmedi ama ben idrar tahlili çok sarı akıntım oluyor ve kokulu diye vermiştim. Normal doğumu bekliyordum çünkü. Enfeksiyon var mı yok mu diye tahlil yaptırıp sonucunu doktoruma atmıştım. Bi sıkıntımız çıkmadı çok şükür
Kurabiyemmmmm e_zgitas evet geçen hafta verdim ben ek olarak ekg çektirdi doktor. Sanki yarın dogum olacak gibi hazırlıklarımızı yapalım dedi
Aserpil Kurabiyemmmmm 38+4 benimde öyle çok burnum tıkanmaya başladı. Birde yan yattığımda bacaklarım paralel üst üste gelince alt tarfta ağrı yapıyor.