Kurabiyemmmmm 37+6 yım Perşembe günü nasipse doğumum var kızım zorunlu sezaryan olmuştu buda planlı o yüzden.. Karnımda toplanma oluyor nefes darlığı bazen burnumdan zor nefes alıyorum mide bulantılarım ara ara geliyor ilk trimester gibi kaburgalarm acıyor mideme basınc yapıyor bugun basımda agrıdı tansiyonuma baktım ama normal çıkıyor şimdi dogum zamanıda belli ya heyecan yaptm heralde ara ara bi sıcaklık ter fenalık basıyor 🥲
Rabbim hepimizi hayırlısıyla kolaylıkla kurtarsın inşallah 🤲