Merhaba bende 29+4 üm ne zaman başlasam yıkamaya bilemedim bir de deterjan ne kullandınız güzel koksun istiyorum ☺️ bir de hangi kıyafetleri yıkadınız ben 6-9 ay da aldım indirim gördükçe sadece yeni doğan ve 1-3 3-6 mı yıkamalıyım yoksa yenidoğan 1-3 mü nasıl yapıcam çıkamadım işin içinden