31+2 💙 Alışverişden eksiğim kalmadı ama hazırlık hiç yapmadık bayramdan sonra annem gelecek hem temizlik hem de kıyafetleri tıkayıp ütüleyip hastane çantası hazırlayacağız inşallah 🤲🏻
Benin 29+4 de baş aşağı pozisyon almıştı ama o erken doğum olacağını göstermiyor değil mi şükür iyiyim şu an ödemin falan yok çok ağırlaşmış da hissetmiyorum kendimi ama tabi iş yaparken çabuk yorulma var yavaş yavaş bende ayrıntılı temizlik yapıyorum dolap içi mutfak banyo gibi kendimi yormadan bayrama kadar yapmaya çalışıyorum günlere yaydım inşallah bayrama kadar biter
Hepimiz kolaylıkla sağlıkla zamanında bebeklerimizi kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻🥰