nur233 Simge0205 şuan aynıyız sizin normal doğum mu olacak bana 9 Mayıs dedi doktorumuz sezeryan olucam aklıma takıldı erken değil mi diye ☹️
Simge0205 nur233 çatı muayenesinde herşey belli olucak 35 veya 36 haftallıken olcam çatı muayenedi şuanlık normal ama değişebilir☺️
danla2711 Zarifbblog amin inşallah 🥰🥰 bende çok istiyorum bir kız bir erkek nasip olursa inşallah 🤲♥️
Zarifbblog danla2711 ayy rabbim Gönlüne göre versin inşallah bende çok istemiştim hamd olsun 😍 inşallah nasil olur beraber büyümeleri🤲🏻😍
Sedakrt Zarifbblog 33. Haftadayım geçen hafta izne çıktım hemen bebek kıyafetlerini yıkadım ütüledim çantasını hazırladım🥰 Kendin için olanlarıda hurçlara koyup en son eksikleri tamamlayıp valiz yapacağım. Nisan ortasına kadar hem ev temizliği hemde eksikleri bitirmem lazım evde bir çocuk daha olunca işler bitmiyor maalesef 3 Mayısta doğumum olacak 🥰
Zarifbblog Sedakrt yaa maşallah bir de sizin gününüz belirli olduğu için sayılı gün tabi kolay geçiyor. Bende gün belli olmayınca sanki daha çok var gibi geliyor 🥲🥲
Zarifbblog Elifff11 vahh biz gurbet kuşları 🥲 ben de gurbetteyim ve kendim hazırlığımı tamamlıycam 🥲🥲
rumrum123 31+6 bayramdan sonra tüm hazırlıkarı bitireceğim inşallah çünkü bir an önce hazır olsun istiyorum ne olur ne olmaz, hatta bence geç bile kaldım🥲anneanne bohçasını bekliyorum 🫣
Tugceelanaz Ebru_ebru Normal rutin kontrolde doktor diyor baş aşağa veya baş geliş diye Birdakine ona dikkat edersen aslında pozisiyonu söylüyor assistanına ☺️
Ebru_ebru Tugceelanaz Maalesef doktorum ultrasyona verdi tamam dedi kalktım o kadar bir şey söylemedi yurtdışında yaşıyorum burada farklı sanırım 🤷♀️
danla2711 Canansrcm aramızda 1 gün var bende bugün 31+2yim 2 gün önce kontrole gitmiştim 1705 gram demişti doktorum benimki 27.haftadan beri baş aşşağı pozisyonda ve doktorum gelişimide pozisyonuda gayet iyi tam haftasıyla uyumlu dedi hiç kilosunu falan takmayın♥️
gokcenball Zarifbblog evet daha ismi bile yok alışverişide geçen hafta tek seferde yaptım bititrdim başka hiç bir şey yok ortada 😂
Zarifbblog gokcenball ayy ismini düşünmeye başla ben kız olduğunu duyunca karar verdim ikinci bir isim olsun yanına diyorum hala diyorum yani bulamadım 🥲😂😂
Susu61 Zarifbblog bende aynı durumdayım eksiklerimi tamamlamdim kıyafetleri yikamadim odayı hazirlamadim hepsi bayram sonrasına kaldı
Zarifbblog Susu61 ay bayram sonrası bizi sıkı bir maraton bekliyor o zmaan inşallah.. hem vakit daha hızlı geçer 😍😍
Canh20 Zarifbblog bu gece 33. Haftalık oluyoruz inşallah ben 30. Haftaya kadar alışverişi bitirmiştim bebeğin kıyafetlerini yıkayıp ütüledim çantamı hazırladım evin temizliğinide bugün bitirdim ama çok yoruldum ilerlese yapamazmışım önümüzde bayramda var artık dinlenip bebeğimin vaktinde gelmesini beklicem inşallah❤️
Zarifbblog Canh20 ayy maşallah 😍😍 bende bayram temizliği ile doğum temizliğini birlikte yaparım diye bu haftaya bıraktım bayram sonrası da kıyafetleri hallederim miss inşallah Allah’ın izniyle 😍🤲🏻
Zarifbblog Canansrcm kilosu bence gayet güzel süper baş aşağı da dönmüş daha ne 😍😍 kuzum normal doğum sağlıklı olanı ama illa normal doğum diye bir şey yok hangisi kolay sağlıklı olacaksa inşallah o olsun. Rabbi. Kolaylıkla gerçekleştirsin inşallah 🤲🏻🥺😍