ikizlerin_annesi__ DuruDefne_mommy bende bugün vereceğim tekrardan inşallah sağlıklı bir artış olmuştur . Acaba 7.7 iken kaça Çıkması lazım
DuruDefne_mommy ikizlerin_annesi__ hic bilmiyorum ki canım yüzde 60 lik artış yeterli oluyor diye biliyorum yanlış bilmiyorsam verirken sor yine de sen
Eda42_ ikizlerin_annesi__ İlk yereceksen 15 20 üzeri de çıkması beklenir inşallah sağlıklı gebelik olur
ikizlerin_annesi__ Eda42_ ilk değil adetime 4 gün kala verdim ilk 7.7 cıktı iki gün sonra bir daha ver demişti doktor bugün akşam yine vereceğim onun kaç olması gerekiyor acaba
Meridaily DuruDefne_mommy awox benim de seninkinden daha az silik çıktı kuzum kuruma çizgisi yapıyor muymuş awox
DuruDefne_mommy Meridaily hayır kesinlikle yapmıyor kıl kadar çizgi olsa bile doğru çıkartıyor bende öyle yaptı
DuruDefne_mommy Meridaily yani ben reglimi 5 gün kala yapmaya başladım hiç çizgi çıkarmadı sonra 2 gün kala silik bir şekilde öğrendim 1 gün kala yaptığımda daha da koyuydu sende tekrarla testini
Meridaily DuruDefne_mommy kuzum yarın kan vereyim dedim çatlatma iğnesinin 16.günü varsa da çıkar artık diye düşündüm ama bir umut işte test yapıp duruyoruz😁🤭 ovülasyon da yaptın mı sen dün benim ovü de koyu çıkmıştı
DuruDefne_mommy Meridaily evet yaptım canım koyu çıkıyor senin de çıkıyorsa var o zaman sende de biseyler❤️
Meridaily DuruDefne_mommy ayy inşallah ya 🤲🏻 bugün yine yapacagım bakalım. Senin ovüyü de atar mısın rica etsem canım🥹
Eda42_ ikizlerin_annesi__ Ben yanlış yazdım ilk verdiğin aynı yerde vereceksen 15 20 yada üzeri beklenir sağlıklı gebelik olur inşallah
ikizlerin_annesi__ Ben de ovulasyon testinde yaptım böyle çıktı şimdi bu neyi anlam çıkarıyor anlamadım
DuruDefne_mommy ikizlerin_annesi__ tamam işte seninde kesin var zaten kanda da çıkmıştı genelde gebe olunca ovu koyu çıkıyor
ikizlerin_annesi__ Meridaily ayyyyyy inşallah ya inşallah bu mübarek günde Allah isteyen herkese nasip etsin duanızda beni de unutmayın
Meridaily DuruDefne_mommy çatlatma iğnesinin 16.günü bugün. 17,18 de adet olmam gerekiyormuş sanırım. Geçen aya göre 30 marttı ama bu ay 10 martta iğne oldum, o yüzden karıştı tarihler biraz