DuruDefne_mommy ikizlerin_annesi__ evet yarın olmam gerekiyor ama bugün yaptığım test düne göre daha koyuydu
Kivircikannee DuruDefne_mommy bana da nasip olur inşALLAH ya rahim filmi çekindim onda da sıkıntı yok artık vaktini bekliyoruz 🤲🏻🤲🏻
DuruDefne_mommy Kivircikannee İnşallah canım Allah bu güzel günlerde isteyen herkese nasip etsin duaların kabul olsun 🥰🥰
DuruDefne_mommy ikizlerin_annesi__ evet aradım çıkmamış yarın sabah tekrar kontrol etmemi söylediler ama ben yine ara ara kontrol ediyorum
ikizlerin_annesi__ DuruDefne_mommy bende bugün tekrar kan vereceğim değerim artmış mı diye inşallah benimde değerim artırmıştır hanileyimdir ve sağlıklı bir gebeliktir .ç
DuruDefne_mommy Kızlarrr sonucum çıktıı hepinizden Allah razı olsunnnn❤️Regle 1 gün kala 20 değer normal mi 🌸
Kivircikannee DuruDefne_mommy ay canım benim ya neden normal olmasın rabbim 2 kat artışlarını da görmeyi nasip eylesin 🌸🌸
DuruDefne_mommy ikizlerin_annesi__ sağlık ocağı hemşiresi arkadaşım bi yükseliş olmuş ama daha çok yeni olduğunu söyledi yarın tekrar vericem kan canım ❤️
ikizlerin_annesi__ DuruDefne_mommy bende bugün vereceğim tekrardan inşallah sağlıklı bir artış olmuştur . Acaba 7.7 iken kaça Çıkması lazım