Eda42_ ikizlerin_annesi__ Ben yanlış yazdım ilk verdiğin aynı yerde vereceksen 15 20 yada üzeri beklenir sağlıklı gebelik olur inşallah
ikizlerin_annesi__ Meridaily ayyyyyy inşallah ya inşallah bu mübarek günde Allah isteyen herkese nasip etsin duanızda beni de unutmayın
Nurellaaaaaaa1212 DuruDefne_mommy kuzummm yeni gördümm hayırlı uğurlu olsunn hakkında inşallahhh napıyorsunn 💕
ikizlerin_annesi__ DuruDefne_mommy benim 2. Verdiğim kan değerim 35.2 oldu doktorum haftaya çarşambaya bir daha kan verip sonrası ultrasondan bakalım dedi inşallah hayırlı sonuçlar olur
Eda42_ ikizlerin_annesi__ Ne güzel artış olmuş inşallah böyle sağlıkla devam eder gözün aydın olsun ☺️☺️🤰🏻🤰🏻
Minervabunny ikizlerin_annesi__ merhaba ben de 4 gün kala kan vermiştim doktorunuz ne kadar süre sonra gelmenizi tavsiye etti 1 hafta 10 gün falan mı ben o zamanlar gitmeyi düşünüyorum da bu arada hayırlı olsun inşallah sağlıkla kucağımıza almak nasip olur🙏
ikizlerin_annesi__ DuruDefne_mommy çok teşekkür ederim canım inşallah hayırlısıyla kolaylıkla geçireceğimiz bir hamilelik olur sağlıklı bebişlerimiz olur 🙏🏻🙏🏻
DuruDefne_mommy ikizlerin_annesi__ inşallah canım benim bana da dua edin lütfen artışim sağlıklı ilerlesin🥰
ikizlerin_annesi__ DuruDefne_mommy Allah gönlünden geçen tül duaları kabul etsin sağlıkla huzurla geçireceğimiz kolay bir hamilelik olsun inşallah Allah sağlıkla huzurla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
DuruDefne_mommy ikizlerin_annesi__ ayy ben tekrar kan verdim bugün inşallah sağlıklı bir artış olur ❤️