DuruDefne_mommy ikizlerin_annesi__ inşallah canım haber verirsin bende yarından sonra vermeyi düşünüyorum yarın bi tane daha test yapayım diyorum çarşamba sabahta kan veririm
ikizlerin_annesi__ DuruDefne_mommy 7.7 çıktı beta değerim doktoruma sordum 2 gün sonra tekrar test vermemi istedi inşallah giderek artar . 🙏🏻
ikizlerin_annesi__ DuruDefne_mommy senin adetine 2 gün var ya bence sende yarın kan ver çünkü artısı için iki gün sonra tekrar istiyorlar araya bayram girerse bu sefer merakta kalmayın
DuruDefne_mommy ikizlerin_annesi__ gozun aydın canım tebrik ederim senin 4 gün var benim 2 gün kaldı adete yarın veririm ya da çarşamba 🥰🥰
DuruDefne_mommy Kivircikannee ya hala inanamıyorum yerimde duramıyorum kan verdim sonuçlar çıkana kadar içim içimi yicek🥲