ikizlerin_annesi__ zymp peki adet gecikince mi yaptınız yoksa bir kaç gün öncesi mi bende bugün yaptım adetime 4 gün var en son 28 de olmuştum testim bmyle çıktı sizce
ikizlerin_annesi__ sutlukahve_ Benim test sonucuma da bakar mısınız bende Awox yaptım emin olmak için testi açtım sonra bu şekilde çıktı
DuruDefne_mommy ikizlerin_annesi__ ya bence sende hamilesin canım benim de şuan testim daha da koyulaşti inşallah vardır ikimizde de🥰🥰
ikizlerin_annesi__ DuruDefne_mommy İnşallah canımmm inşallah Allahım kolaylıkla huzurla geçireceğimiz hamilelik hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah benim adetime 4 gün var senin günün geldi mi peki ?
Kartanesi-24 DuruDefne_mommy bencede hamilesiniz awoxun yanıldığını hiç görmedim duymadım kan testi yaptırın bence 😊