Lavinyam06 sutlukahve_ inşallah ama hiç umudum yok canım ya ne bir belirti var nede gebelik testinde ufacık çizgi 🥹🥹
Nur67 sutlukahve_ fshım yüksek eeken menepoz riski olduğı için yumurta sayım çok az doğal olmuyor 1 buçuk yıldır olmadı ya
yesildeniz_ Lavinyam06 adet görmeden ikinci kez yumurtluyor olabilir misiniz çünkü gebelik olsa çıkardı çok uzun zaman geçmiş
[silindi] İlaç içmek istemiyorum kekik soğan ne bulduysam içtim dün 3 büyük kupa maydanoz suyu içtim fayda yok
arven000 [silindi] canım otla bitkiyle olmaz zarar verirsin kendine. Doktora git ilaçla regl ol ve sonra iyi bir beslenme ve doktor tavsiyesiyle takviyelerini al döngünü düzenle derm ben sana.
ikball1 sutlukahve_ 17 gün gecikti gittim doktora birsey çıkmadı adet söktürücü yazdı kullanmakta istemiyorum ama bayrama kadar bekleyim kendiliginden olmazsa mecbur kullanirm