Nur67 Lavinyam06 adet olacakmışım gibi hep ağrım oldu, karın ağrısı, bel ağrısı felan oldu sürekli göğüs hassasiyetim oldu normalde adetken hiç olmazdı suan hepsi gecti ama
Nur67 sutlukahve_ Lavinyam06 Merhaba kızlar ne yapıyorsunuz? Adet olamıyorduk o ay baya konustuk sizinle ben çok fazla buralara girmemeye çalışıyorum yoksa çok stres oluyorum. Sizi merak ettim neler yapıyorsunuz? Nasıl ilerliyor?
sutlukahve_ Nur67 ay sende benim gibisin desene benim de öyle ilaç içersen olur icmezsem bikac ayda bir
Nur67 sutlukahve_ benimde oyle amh düşük fsh yüksek benim 🤦🏻♀️ ilaçsız 2-3 ayda bi oluyordum kız soğan suyu da içtim bu süreçte ağrım geçti ama regl olamadım
sutlukahve_ Lavinyam06 valla seninki pik pik olmasa neyse derim ama bence hamilelik inşallah da öyledir kaç gündür böyle
Lavinyam06 sutlukahve_ inşallah canım ama testim negatif yani 19. Gün pik gördüm 20-21 silikti biraz daha sonra ara ara koyulaştı biraz silindi derken şuan 37. Günüm ve bir haftadır çiftti hep ama 2 gündür t çizgisi daha koyu
Nur67 sutlukahve_ yok 1 buçuk yıllık evliyim korunmadım hiç henüz olmadı biz aslında bu ay tüp bebeğe başlayacaktık adet olamadım soktora gittim kist olmuş dedi bekliyorum hala bişey yok. Bide kist olduğı sürece başlayamayız dediler
Nur67 Lavinyam06 sen yine de bi değerlendir canım ne olur ne olmaz. İstersen bi kan da verebilirsin şüphen varsa yada bekle bir kaç gün
yesildeniz_ Lavinyam06 adet görmeden ikinci kez yumurtluyor olabilir misiniz çünkü gebelik olsa çıkardı çok uzun zaman geçmiş
Nur67 sutlukahve_ fshım yüksek eeken menepoz riski olduğı için yumurta sayım çok az doğal olmuyor 1 buçuk yıldır olmadı ya