Lavinyam06 Nur67 yoktu Usg görüntüsü normal dedi prolaktin hcg Tsh ve tam kan sayımı aldı normal çıktı
arven000 [silindi] canım otla bitkiyle olmaz zarar verirsin kendine. Doktora git ilaçla regl ol ve sonra iyi bir beslenme ve doktor tavsiyesiyle takviyelerini al döngünü düzenle derm ben sana.
Lavinyam06 sutlukahve_ aynen ya olamadım cidden çok ilginç yani kaç gün geçti rahim filmi çektirecektim ya 😢😢
ikball1 sutlukahve_ 17 gün gecikti gittim doktora birsey çıkmadı adet söktürücü yazdı kullanmakta istemiyorum ama bayrama kadar bekleyim kendiliginden olmazsa mecbur kullanirm
Akseec Eğer bu yarz şeylere karşı değilseniz youtube dan İbrahim saraçoğlu soğan kürü diye aratıp yapmanızı tavsiye ederim kist varsa onun atılmadında da yardımcı oluyor 💐
MujganisMom Nursotu Merhabalar benimde sat 16 bende hala olmadım kan verdim pazartesi 2.4 çıktı perşembe tekrar verdim 2.7 çıktı. Anlamadım bende ya. 🤷🏻♀️
MujganisMom Lavinyam06 Benimde on iki gün gecikmem var pazartesi kan verdim 2.4 çıktı. Perşembe verdim 2.7 çıktı anlamadım valla hala adet de olmadım. 😕
Rosse00 Nursotu benim de sat 18 hala adet olmadım ben de 25inde olmam lazımdı 3 gün önce test yapmistim negatif 🥲