DerenMrt ddmnrdgn bende düzenli beslenebilmek için diyetisyene gittim en başından hem kilo kontrol altında hem de düzenli oluyor dışarıdan yemek sağlıklı olmayabiliyor az pişmiş olabilir pek tehlikeye atma istersen 🤷🏻♀️
ddmnrdgn DerenMrt ben de ilk iş gitmiştim. Ama devamını getiremedim çok emek istiyor. Mutfakla hiç aram yok :( kahvaltıyı iyi yapıyorum. Haftada 2 balık yemeye dikkat ediyorum ama onun dışında pek sağlıklı beslenemiyorum maalesef :(
Melike26 Bizde burdayız kızımla 🐣🤰🏻gerçekten hareketlerden sonra zaman daha çabuk geçsin hemen doğsun istiyorum 😊 yavaş yavaş hazırlıklara başladım el emeği şeyler yapıyorum zaman geçsin diye. Bir de ailemden uzaktayım daha bir özlüyorum 😥😥
ddmnrdgn Melike26 ne güzel keşke öyle yeteneklerim olsa ☺️ aileden uzak olmak zor, umarım yakın zamanda bir araya gelirsiniz 🙏🏻
DuruDefne_mommy Melike26 Kullandığım ilaç sayesinde 1 ayda 4 olan değerim 10 a yükseldi yükselebilir yani
ddmnrdgn missbaby ben 18+6 da en son gitmiştim. 380grdı 😂 ben iyi beslenemiyorum diyorum ama maşallah bebeğim büyük gidiyormuş. 16 şubatta tekrar kontrolüm var bakalım. Boy ölçümü vermediler artık bebek ultrasona sığmadığı için boy doğru ölçülemiyormuş.
Mrym53 ddmnrdgn 22+6 haftalik cicime annesi olucam Rabbim nasip ederse😊 ilk 4 ay ay hiç kilo almadim 5.ayda 3 kilo almışım suan 6 ya gidiyoruz 3 kilo daha almışım 50 kiloyla hamile kaldım suan 56 kiloyum normal mi sizce
ddmnrdgn Mrym53 çok zayıf hamile kaldığınız için bence bu kilolar bir şey değil :) ben 73le kalmıştım doktorum sürekli sakın kilo alma diyordu. Şimdilik sadece 1 kilo aldım. İnşallah almam daha fazla ☺️
NeslihanOner 20+6 yız prensesimle. Henüz hareketlerini hissetmiyorum kıpırdanma bile. 😞 sabırsızlıkla bekliyorum bakalım 🙏
NeslihanOner ddmnrdgn ya nasıl almıyosunuz peki ne yapıyorsunuz ben hemen alıyorum 64 le kaldım şu an 71 falanım
Belas Mucizeee Allah korusun böyle kötü şeyler düşünme Rabbim hiçbir kutucuğu annesiz babasız bırakmasın dua et kendine
ddmnrdgn NeslihanOner aslında ilk 3-4 ay herşeyden o kadar tiksindim ki yemek yiyemedim sadece kepekli beyaz peynirli tost yiyordum. Şimdi o iğrenme gitti ama genelde 2 öğün yiyorum kahvaltı ve 1 yemek daha. Açıkçası çok iyi beslendiğimi söyleyemem 🤷🏼♀️
NeslihanOner ddmnrdgn anladım canım ya ben ilk baştan beri yiyorum hep sabahları bi tek kusmam oluyodu ama hep iştahım var.ben iki öğün de değil mesela şu an bile acıktım mutlaka bu saatlerde de yiyorum acıkıp da yemesem kendimi kötü hissediyorum