ddmnrdgn 1 ay sonra 2 yaşına giricek oğlum tam 20 haftalık olduk bizde zaman öyle çabuk geçti ki ne ara 20 hafta oldu hiç anlamadım pesine koşturmaktan birde bu ara üst üste görümcelerim kuzenlerim de Doğum yaptığı icin bizimki arada kaynadı valla bana da çabuk gelicek gibi duruyor Haziran zaten Nisa’n da alışverişleri tamamlicaz oda yapıcaz minnoslara o ay da öyle bi geçer sonra Ramazan sonra Doğum 😂