ddmnrdgn bizde prensesimle 22+0 olduk bugün çok şükür 🎀 kıpırtıları hissettikçe heyecanda artıyor tabi Allah sağlıkla almak nasip etsin haftaya kontrol var şeker yüklemesi zamanı da gelıyor gerek duyulacak mı acaba birde benim ayaklarım fazlasıyla şişiyordu ödem olmuştu zaman zaman ellerimdede oluyordu hergün 7000-10.000 civarında adım atıyorum hem ağrılarım geçti hemde ödem olmuyor tabi yediklerime de dikkat ediyorum. Alışveriş olarak birçok şeyi tamamladık giyisi olarak biberon emzik bakım setleri de tamam arabasını ve bakım çantasınıda aldık kalanları indirimleri de takip ederek son zamanlara bırakmayı düşünüyorum artık Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏻