S-nur1 Adete 9 gün kalıp o kadar belirti olması biraz zor canım belki pskolejiktir gebelik varsa bile çok yenidir zaten inşallah vardır bence adete kadar bir kaç test daha yap farklı marka koyulaşma takip et sonra kan verirsin 🌸
_Nazendeem S-nur1 belirtiler olduğu için test yaptım kasık ağrım yumurtlama günün dem berı vardı göğüs mide hasasıyetı dün başladı yanı psikolojik olduğunu sanmıyorum ya testlerım var evde bi gün arayla takıp edicem
BengiK _Nazendeem adete kac gun oldugundan ziyade ovulasyonla takipten sonra kac gun gectigi muhim catlamadan sonra 9.gunden itibaren bir seyler cikiyor prodoctorda opozitf oldugunda. 10.gun en erken ama sizinki gibi cizgi 9 10da gorulebilir poztifi oldugunda. Ben de prodoctor ile ogrendim dsha dogrusu kanda 12.7 ile ogrenip prodictor ile baktigimda boyleydi.
_Nazendeem BengiK bende İnşALLAH güzel beta sonucu alırım inşallah kasıklarımda adet olucakmiş günü ağrı batma oluyor
BengiK _Nazendeem mide bulantisi falan psikolojiktir olmaz bu değerlerde ama kasik batmasi, vajinal kasilma gibi tariflediginjz agri tam yerlesme doneminin isaretleri. Bugun de yaoin bakalim heyecanlandim
_Nazendeem BengiK kuzu bulantı kokular hissiyatını yaratıyor bugün daha test yaptım yarın yaparım dedim
Esraa00 _Nazendeem belirsizlik insanı daha da strese sokuyor yaaa bence imkanın varsa bir kereden kan ver 9 gün dayanamazdım😅 Hayırlısıyla inşallah vardır 💕
_Nazendeem Esraa00 kesınlıkle öyle yakın olsa hiç beklemez giderdim bide korkuyorum şimdi düşük değer çıksa diye bi ara kimyasal geçirdım adet günü test yapmıştım testım aynı boyleydı 5.45 cıkmiştı değer sonra kanamam olmuştu ama tabi şuan 8 gün var ve silik çıktı inşallah güzel şekılde yükselir 🥺
_Nazendeem Minervabunny valla kuzu bugün daha yapmadım ya yarın yaparım dedim artık şüna kadar yaptığın testlerı atsana canım bakım bi
Esraa00 _Nazendeem aa o zaman azcık dayan bir ağızlı gider verirsin kurtulursun bebişin kesesi bile hazır bekler inşallah
Minervabunny _Nazendeem atayım canım bak bu prodoctor bugün oruçlu değilim maalesef sıvı tükettim baya hemen üstüne yaptım
Minervabunny _Nazendeem bu da o ctesi yaptığım marka onu hatırlıyor musun ctesi olanı çok silikti sabah böyle çıkmıştı
_Nazendeem Minervabunny Esraa00 BengiK Mariam1 Happy_days mucizemom8 Femay Ranni sednc0 kızlar bugün yaptığım daha belirhinleştı bakın adete 7 gün var