_Nazendeem Femay kuzum bu test hiç yaniltmadı 2.5 yıldır silik kuruma bile çıkarmazdı inşallah vardır kan bi kaç gün sonra veririm artık 🥹
_Nazendeem Minervabunny Esraa00 BengiK Mariam1 Happy_days mucizemom8 Femay Ranni sednc0 kızlar bugün yaptığım daha belirhinleştı bakın adete 7 gün var
Mariam1 _Nazendeem insalah vardır canm bende kafa yemekden sıkıldım eşim gelecekmiş benim de ayine silik çizgi var gibi Yok gibi bişe kan vermeyi gidecem
_Nazendeem Mariam1 ayyy inşallah sende vardır adete kaç gün var bide çatlamadan uzerınden kaç gün geçtı testını atarmısın
Mariam1 İnsalah ama sorun da o adet oldum 10 sonra bida oldum 7 gün surdu ama ağrım yoktu normalde çok ağrır bitgi gun test yaptım bu şekilde _Nazendeem
Bihterziyangil Adetinize 9 gün varmış testte çıkmaz kan verseniz kan da bile çıkmaz belki daha 6 gün olmuş eğer 9 gün varsa ne zaman kana geçecekte ne zaman idrara geçecek bence çokta ümitlenmeyin adete 2 gün kala tekrar yapın
_Nazendeem Mariam1 markası ney canım seninkinin Ben bundan önce yıllardır hep bu test kullandım ve asla koruma çizgisi çıkarmadı benden bundan çatlatmanın sekizinci günü yaptigimda yine hiçbir şey çıkmadı bugün çatlamanın 11 12. günü bugün silik çıktı bir de benim belirtilerim vardı çok o yüzden yaptım
_Nazendeem Mariam1 O markayı ilk defa duyuyorum ben yıllardır hep bu markayı kullandım gayet güvenilir bir test