_Nazendeem Kızlar adetime 9 gün var belirtilerim çok vardı diye bugün test yaptım kısık ağrısı mide bulantı hassasiyeti göğüslerde sızlama vajina da batma ve bu şekilde çıktı sizce var mı çıplak gözle daha belirgin gösteriyor
mucizemom8 _Nazendeem sanki gölge gibi var ama yumurtlama günü biliyorsanız kan vere bilirsiniz testin markası nedir canım baya da varmış gününe ama gölge gibi görüyorum 😇
_Nazendeem Merveue Bu benim hep yaptığım bir Marc’a yani gebelik yoksa asla hiçbir şekilde koruma çizgisi yapmıyor ve hiç böyle olmamıştı inşallah var ya Test markası prodoctor
sednc0 _Nazendeem prodoctor çok sıkıntılı yanıltma payı yüksek inşallah vardır her şey gönlünüzce olsun
_Nazendeem sednc0 yıldır hep bu testi yaptım ve hiçççç kuruma bile çıkarmadı bundan önce yaptıklarımda hiç çıkmaz bundan silik çıktı inşallah yanitmaz
_Nazendeem Minervabunny Esraa00 BengiK Mariam1 Happy_days mucizemom8 Femay Ranni sednc0 kızlar bugün yaptığım daha belirhinleştı bakın adete 7 gün var
mucizemom8 _Nazendeem ben o test de yanılma görmedin cabim duymadim yinede bilmiyorum inşallah kan da pozitif de görürsün bir kaç gün sonra tekrarla bence 😇
_Nazendeem mucizemom8 aynen bende hiç görmedim kuruma falan hiç yanıltmadı inşallah vardır adete 9 gün var
Femay _Nazendeem testin markasına göre yalancı pozitif olayı oluyor. Ama ben çizgiyi net bir şekilde gördüm gidip bir kan verseniz 🌺
_Nazendeem Femay kuzum bu test hiç yaniltmadı 2.5 yıldır silik kuruma bile çıkarmazdı inşallah vardır kan bi kaç gün sonra veririm artık 🥹