Alıyolar almak zorundalar tayinciyim ve bulunduğum ilde kimsem yok işlerine gelince güzel kılıf uyduruyolar hastane yatısım oldu refakatcım yok eşim var dedim kimsem yok burda diyince hemen tekli oda ayarladılar cocugum ben eşim kaldık yani biraz işlerine gelcek nerden bulcam akraba yapacak bişey yok