ArasMom__ bezelyesmama zaten 1 dakka ulrtason sürüyor derdinide iyi dinlemiyor yüzümüze bakmayınca anlatmayada çekiniyoruz artık yada soru sormaya
keyfimin-kahyasi-misin ArasMom__ Kendi kendilerine bakıp şey ediyolar bize bişey diyen bilgi veren yok 🥲
Bnguuu_102 ArasMom__ kızımla (15) kv kalmıştı kv kalmasaydı hiç keşke çok işe yaramadı valla annemi de kv den önce gönderdim ikisi de çekilmezdi gene iyi dayandım 😅
Bnguuu_102 ArasMom__ katta yürüyüş yapanlar sancı çekenlee vs oluyor canım sadece ziyaret saatleeinde deniyor ama gece kaçak bir iki kere geldi oturdu gitti 🤭
Bnguuu_102 ArasMom__ değil aslında sen de sezeryan olacaksan ilk yürüyüşe vs kalkacaksın sütyen zaten yok gecelikle pijamayla istemezsin kimse seni görsün
Zhra42 ArasMom__ Benim 3 çocuğum oldu üçündede kaynanam vardı şuan hamileyim yanımda kaynanam kalacak yine
Beybyi Bizim burda eşleri alıyorlar bı arkadaşım doğum yaptı yanında hem eşi hem kaynanası refakatçiydi ama sorun şu ki odalar iki kişilik sonuçta alttan muane ediliyor gidilip geliniyor her türlü hali var insanın o zaman eşimin yanımda olması iyi hoş ama yanımda ki bayan da rahatsız olur onun eşi olsa bende rahatsız olurum sonuçta emziricen Lavaboya gidip gelicen üst baş değişecek belki kanaman çok olacak sürekli değişme ihtiyacı duyucan
Ass234 Benim yaşadığım şehirde devlet hastanesinde eş refakatçi kalabiliyor ama hastaneden izin alması gerekli , şartı da var; doğum yapacak kadının yanında kalacak kimsenin olmadığının ispatlanması gerekiyor nasıl ispst edilecek onu bilmiyorım🤣
aslhnkrts9 ArasMom__ üniversite hastanesinde doğum yaptım eş almadılar kaynanam kaldı refakatçi olarak eğer yaşadığınız şehirde anne bebek dostu ünvabı olan hastane varsa oralar eş alıyo
nurkarakass ArasMom__ eş ya da anne olur dediler bana ama eşim benden daha panik.. ben bir doğururken o dokuz doğurur. annem de aksine bir o kadar sakin ve bilgili. ağzı dualı ve en azından beni rahatlatacak birisi 😂 o yüzden annemle gireceğim ama eve geçince anneler sadece eve yardımcı olacak. bebek bakımını sadece ikimiz yapacağız ki öğrenelim 🥴
ArasMom__ nurkarakass bende annemi görsem birde hep ağlarım diye istemiyorum çok duygusal bağımız var. Basen düşününce kendi kendime ağlıyorum annemde çok ağlar bana çok düşkün benim için hep ağlar bende o an kötü olmak istemiyorum
ArasMom__ Bnguuu_102 devletin mahremiyeti önem vermesi lazım artık tek odalı yapması lazım kaçıncı yıldayız ya.
keyfimin-kahyasi-misin ArasMom__ Eşimi almazlar alsalar eşimi isterim ama İstemem de ya evdeki oğlumuza baksın . Annemi de istemem Heleki dogum seysinde çünkü Beni öyle görmek iyi gelmez 🥲ilkinde kucum görümcem vardı şans eseri oda çok korkmuştu 🤣Daha dogurmazsin diye yatırdılar beni hst Ama ertesi gece acilmam başlamıştı görümcem vardı şansa Allah’tan öyleydi annem değildi🥲🥲
ddefnos ArasMom__ devlet hastanesinde eş almıyorlar ama bence anneninizin kalması daha uygun olur. Çünkü özellikle sezeryan olduğunuzda ilk gün eğilip kalkamıyorsunuz emzirmek bebeğin altını almak çok zor oluyor altiniza bez takiliyor falan tüm bunlar için anne daha faydalı oluyor ilk çocukta eşler alt almayı falan pek beceremiyor tabiki pskolojik olarak eş daha iyi geliyor bize ama ben annemi çağırdım ikincidede nasip olursa annem gelsin isterim
ArasMom__ ddefnos ya eşimi alsalar eşimde çok iyi telaş falanda yapmıyor hatta benden daha sakin diyebilirim ama annemi duygusal manada pek istemiyorum hep ağlarım diye ilk olunca kendimi tuhaf duygusal hissediyorum zaten normal doğum olursa hastanede bir gece tek kalınıyor o gece eşimle istiyorum evde zaten annem olucak diye
Zarifbblog AnayimBenAna_ geçen hafta kontrolümde ebe bilgilendirme yaptı. Şehir hastanesinin sancı odasında eşiniz doğuma kadar kalabilir dediler. Doğum sonrası odaya çıkınca eş kalamıyor, zaten kalmasını da istemem bebek çok küçük olacak ben altını o an için değiltiremeyebilirim eşim halledemez . Kilo ölçümü kan alımı kalöa muayenesi yapılacak henüz çok küçük olan bebeğime eşimin bakabileceğini sanmıyorum 🥲🥲 annem hayatta olsa yine onu çağırırdım🥺 muhtemelen eltim gelecek dolum sonrası için
keyfimin-kahyasi-misin ArasMom__ Allah ıslah etsin maaslardan kesip kesip Tepemize getirdikleri şahıslara bak 🥲