ArasMom__ eşimi sevsem de kesinlikle annem olsun istiyorum yanımda. Görmüş geçirmiş tecrübeli halden anlayan birisi her zaman daha iyidir bence. Ben eşimdense annemin daha iyi bakacağına inanıyorum bebeğe sonuçta tek bizimle ilgilenmiyorlar öncelikli bebekle ilgileniyorlar. Eşim gelse yok çok küçük dokunamam tutamam beni sinir hastası eder. Bak yazarken bile eşime sinir oldum o kalmasın 😅