AnayimBenAna_ geçen hafta kontrolümde ebe bilgilendirme yaptı. Şehir hastanesinin sancı odasında eşiniz doğuma kadar kalabilir dediler. Doğum sonrası odaya çıkınca eş kalamıyor, zaten kalmasını da istemem bebek çok küçük olacak ben altını o an için değiltiremeyebilirim eşim halledemez . Kilo ölçümü kan alımı kalöa muayenesi yapılacak henüz çok küçük olan bebeğime eşimin bakabileceğini sanmıyorum 🥲🥲 annem hayatta olsa yine onu çağırırdım🥺 muhtemelen eltim gelecek dolum sonrası için