ipek-15 32 haftadayım o dönemlerde çok kasık ağrısı çektim regl olduğumda normalde ağrım olmazdı ama hamile kaldıktan sonra ilk 1-1,5 ay kasık ağrılarım baya oldu ve normal dediler içinizi rahat tutun sanırım bebek yerleştiği için ve vücut bebeği algılamaya çalıştığı için oluyor