Kubra_dara34 morcivert11 öyle mi peki kan değeriniz iki katına çıkıyormuydu belirtiler varmıydı sağlıksız olduğuna dair
Zeynepkarip Nurellaaaaaaa1212 evet 7. Hafta dayken duydum şimdi 10. Haftaya girdik kısmetse 2 hafta sonra cinsiyetini de öğrenicez💕
Hnife4455 morcivert11 benimde l Kahverengi oluyo ama ara ara çok az hastaneye gittiğimde bişey yok dediler ama bu öğlen gene gidicem
Hnife4455 morcivert11 kese gözüktü iyi yerleşmiş dede yolk keseside göründü bebek görünmedi 1 hafta sonra gel tekrar dedi
Rabiadgdmr Kalbimde yok canım yani doktor birşey demedi sadece kese 9 mm 2 hafta sonra geldiğinde dinleriz kalp atışını dedi daha küçük dedi
Hnife4455 morcivert11 inşallah bakım bugün gidicem inşallah kotu bişey yoktur lekelenmem çok az sizinki kırmızı kanmaniz oldumu
morcivert11 Hnife4455 benmde bazen kahve bazen açık pembe şeklnde geliyor çarşamba günü gidicem,bende sadece kese gözüktü, bebek ve yolk sac gözükmedi