ipek-15 Kızlar bugün 6haftalık oldu bebeğim ama bende adet olacakmış gibi baskı hissi vardı bugüne kadar. Bu hafta o his yok gibi ben o histen orda olduğunu anlıyordum bir sorun yoktur değilmi
Zeynepkarip ipek-15 hayır bir sorun yok 1. trimesterde kasık ağrıları olurmuş doktorum söylemişti o yüzden korkmanıza endişe etmenize hiç gerek yok😊😊
Rabiadgdmr ipek-15 Ay aynısı bendede var bugün yok bende telaş yaptım ama skbti yok galiba bende 6+3 deyiz
Zlm_dmrhn ipek-15 bende de aşırı var.6+1 bizde.yatarken değilde azcık kalksam ayağa kasık agrısı karın ağrısı bir sol kasıkta ağrı bir sağ kasıkta anlamadım.
Krystal ipek-15 İlk zamanlar öyle oluyor..ben her an adet olacakmisim gibi hissediyordum sanki kanama varmış gibi geliyordu. Böyle böyle 18 haftaya ulaştık.😅
ipek-15 Rabiadgdmr inşallah bir şeyimiz yoktur bende o baskıya alışmışım heralde azalınca nerede o ağrı diye telaşlandım
ipek-15 Zlm_dmrhn yatarken ayaklerımı dümdüz uzatınca geriliyor gibi bir his yattığım zamanda adet olacak gibi bir ağırlık ilginc daha mercimekken bunları yapan karpuzken neler etmez 😂
ipek-15 Krystal bende şuan öyleyim göğsümde çok ağrıyor uçları yanıyor resmen şu kalp atışını duyana kadar bile zaman geçmiyor sanki durmuş gibi. Sağlıkla gelsin inşallah minnoşlarımız
ipek-15 Nurellaaaaaaa1212 ben daha duyamadım perşembe gideceğim kısmet olursa 6+5 olacak o gün inşallah duyarız
Rabiadgdmr Nurellaaaaaaa1212 yok canım 2 hafta sonra gel dedi o zaman duyalım dedi oda 3 Nisan da gideceğim Randevu aldım
Zlm_dmrhn Nurellaaaaaaa1212 hayır biz perşembe günü randevumuz 5+3 te gitmiştik hiç dinlemedi bile 10 sonra gelin dinleyelim demişti.son 4 gün var bizim.
Zeynepkarip Nurellaaaaaaa1212 evet 7. Hafta dayken duydum şimdi 10. Haftaya girdik kısmetse 2 hafta sonra cinsiyetini de öğrenicez💕
Nurellaaaaaaa1212 ipek-15 bende 5+5 gttim kese 11 mm idi bebek yoktu doktor kese kücük dedi kafamı karıstırdı. Perşembe gideceğim
Ervaa2534 Nurellaaaaaaa1212 benimde aynı bende hem çarşamba hemde cuma günü gidicem çarşambaya devlete gidicem kan sulandırıcı iğne kullandığım için rapor almam lazım özelede doktorum gel dedi keseyi gördü henüz bişey diyemem dedi sizce çok ultrasona girmek tehlikelimi büyük ihtimal devlette tekrar bakar bide bugün böyle hafif koyu sarıya döndü akıntım korkmaya başladım normalim acaba ya
ipek-15 Ervaa2534 ultrason acaba tehlikeli dalgalar yayar mı bende bilmiyorum bazı bebekler ultrasondan rahatsız olup korktuğunu duymuştum
Elif3419 Ervaa2534 hangi iğneyi kullanıyorsun kuzum bende oksapar ve prolutex kullanıyorum iğne oksapar raporla yazılıyormuş sanırım bende yazdırıcam
Nurellaaaaaaa1212 Ervaa2534 sorun olsa bence doktor cagırmazdı kuzum öyle düşünme mecburuz suan sonucta
Elif3419 ipek-15 hahhaha tek değilmişim bende bugün içten içe bunu düşünüyordum ya kasık ağrım vardı benim nereye gitti neden artık olmuyor aslında çok iyi birşey ne güzel ağrı sıkıntın olmuyor ama olmayınca da bi sıkıntı mı var diyor insan☺️ 6+4
ipek-15 Elif3419 evet o ağrıyla varlığından emin oluyordum o ağrının gitmesi evet çok güzel ama şüpheye düştüm birde ilk olunca başına ne gelecek bilmyorsun
Rabiadgdmr Hnife4455 17 Mart’ta vermistim en son 2696 çıkmıştı Çarşamba da doktora gitmiştim gayet iyi kese dedi kesin hamilesin dedi kan falan da almadı canım direk ilaçları verip gönderdi eve