Happy_days sanırım size az önce de yazmıştım bu ilaç bana yaramadı zaten düzenli regl ve yumurtlama gören biriydim ama bu ilacı kullandığım süre ve sonrasında ilk defa bu ay hiçbir yumurtlama belirtisi, akıntısı görmedim. Ve üstelik bi ayın içinde ikinci regli oldum. Dün oldum hatta. Hayatımda böyle bir şey yaşamadım bu ilacın etkilerini doktorunuza sorun lütfen. Ben yurt dışında olduğum için dilde anlaşmak biraz sıkıntı oluyor ama kullandığıma bin pişman oldum hem regl düzenimi bozdu hem de yumurtlamamı. Bi an önce yarın olsa da neden böyle bir şey yaşadığımı öğrensem diye bekliyorum