Happy_days aslında olan düzeni bozdu diyebilirim. Çünkü testlerde takip ediyodum ve ben 13.günlerde falan yumurtlama görüyordum. Bu ilacı kullanarak vücudumun dengesini bozdum bence ama ne doktor ne ben böyle bi etki yapacağını bilemezdik. Bakalım yarın öğrenicem neden böyle olduğunu tek istediğim eski düzenime geri dönmek, o yumurtlama akıntısını her ay görüp ilk kez görmemek bile çok kötü bi hismiş onu anladım