mucizemom8 Meltemyk kanaman olmadığı sürece korkma gebelik de oluyor karın ağrısı kasık ağrısı adet sancısı gibi sancı bunlar normal 😇
Mihrimahinannesi Meltemyk aynı şekilde bende yeni öğrendim 5 haftalıktı bi daha gidemedim doktora bayram sonrası kalp atışları için gideceğim inşallah. Aynı şekilde benim de aşırı Ağrılarım akıntım oldu ama normalmiş kese yerleştiğinde oluyormuş korkmayın
Meltemyk Mihrimahinannesi tesekkur ederm insallah sağlıklı olurlar saglıklı ilerler o kadar kuruntu yapıyorum Li herseyden sırf bilgisizlikten 🙄🙄
Mihrimahinannesi Meltemyk bırak bilgisiz kal. Öğrendikçe kuruntuların da çoğalıyor çünkü sabırla bekle sadece bence
Meltemyk Mihrimahinannesi Bencede kimyasal bilmem ne boş kese burda okudukça daha çok kafayı yiyorum en iyisi girmemem 😂
efsanee_ Meltemyk ama yinede dr söylersen fitil veriyor o agrılarımı kesti. Gece uykudan uyanıyordum agrıdan
Sumeyyeokmen Dün kontrole gittim 5+2 yim. Regl ağrısına benzer ama ondan hafif ara ara ağrılarım oluyor normal mi dedim doktora, normal tutunuyor o yüzden olur o ağrı dedi
Meltemyk Melike_mlke hepsi oluyo ilk haftalarda bende aynıydım şimdi de tam tersi kabızlık yaşıyorum malesef
Melike_mlke Meltemyk peki geçmesi için ne yediniz patates haşaldım bende Korktum vala bir şey olucak diye 🥹ama bu mesajınız beni çok rahatlatı