Meltemyk Kızlar karnım agrıyo şiddetli değil normal bi ağrı ama çoğu zaman var ve bugün biraz akıntım oldu acaba normal mi
mucizemom8 Meltemyk kanaman olmadığı sürece korkma gebelik de oluyor karın ağrısı kasık ağrısı adet sancısı gibi sancı bunlar normal 😇
Mihrimahinannesi Meltemyk aynı şekilde bende yeni öğrendim 5 haftalıktı bi daha gidemedim doktora bayram sonrası kalp atışları için gideceğim inşallah. Aynı şekilde benim de aşırı Ağrılarım akıntım oldu ama normalmiş kese yerleştiğinde oluyormuş korkmayın
Meltemyk EsoMom_ bende bilmiyorum ki uygulamaya göre 6 ama sanırım geç döllenme daha yeni öğrendim çünkü
Meltemyk user2524 hayır hamileyim şuan ama bi karın ağrım var yeni öğrendim daha 4 gün oldu karın agrısı normal mi korkuyorum düşük yada kimyasal okur diye
user2524 Meltemyk bebek isteyenler etiketi yapınca bende hamile değilsiniz sandım. Normal normal bir kaç ay kasıklarda ağrı batma şişlik hissi oluyor, kanama yaşamadığınız sürece korkmayın
Meltemyk EsoMom_ 2 gün önce 23 betayla öğrendim dünde 63 oldu daha kaç haftalık yeni mi geç döllenme mi hiç bilmiyorum 😂
Meltemyk user2524 teşekkür edermmm korkuyorum bire düşük değerle öğrendiğim için bide ilk hamileliğim hiç bir bilgim yok
EsoMom_ Meltemyk daha çok yeniiii 🥰🥰🥰 Bende 5 haftalık oldum bugün ama bir hafta geç yumurtladım ondan 4 hafta olarak sayıyorum ben 🥰🥰 🥰🥰🥰
user2524 Meltemyk aklınıza bişey takılırsa uygulamanın arama yerinden aratın mutlaka eskiden soranlar olmuştur. Hayırlısı olsun sağlıkla büyüsün ☺️☺️☺️
Meltemyk EsoMom_ amin doktora gittim ama ameliyatta olduğu için bakamadı sadece beta verdim ondan sonra böyle belirsiz kaldım 😂