Melike_mlke valla normalmiş korkma canım bende ilk aşırı korktum hatta kötü bişey olduğunu sandım ama doktorum rahimin büyüdügünü ağrımın ondan olduğunu söyledi 13 haftadayım hala ağrım oluyo adet sancısı gibi arada kanaman olmadığı ve keskin bi ağrın olmadıhı sürece sıkıntı yok