Mamiko_2020 kızlaaarr bunda yanılma payı olur muuu 🫠🫠🫠🫠 @yesildeniz_ @Marsilyasabunu @brtg @Elifkoccc @cauuv1 @gizemm_ocal aayyy bildiğiniz pembe ama görünmüyor nett,bugün 12.günü çatlamanın.Bütün testler bozuk sanıyordum ilk dakikadan silik veriyordu ama çizgi oluşuyordu.Bu sefer bildiğiniz diğer çizgi kalınlığında ve solukk pembee
ilknuri Mamiko_2020 bende çatlatma iğnesi vurdum erken yaptıgın için silik oluyo benimkilerde öyle çıktı hep adet günü çizgi net kırmızı oluyo
Elifkoccc Mamiko_2020 canım kan ver öyle kesinleşir inşallah pozitif görürsün çok güven olmuyor testlere varsa kan da kesinleşir inşallah hayırlı haber alırsın 🥹
ozgerbas bence hamilesin canım kan verrrr bende simdi prodoctor yaptım negatif ama idrar yoktu yaptıgımda 2 saat bekleyip tekrar yapcam 😂 biraz çizgi var gibi oldum. ama senin ben burdayım diyor resmen
Mamiko_2020 ozgerbas yaaa çokta umut etmek istemiyorum ama banada var gibi geliyor 7 aydır ilk defa böyle çizgi oldu 🥰Rabbim sizede nasip etsin inşallah,benim dün yine ince çizgiydi bugün böyle yani 1 günde çok şey değişiyor sizde de öyle olur inşallah 🙏🏻❤️🌸
Ftrhn Mamiko_2020 kızlar bazen kimyasal olabiliyor. Prodoctor hiç yanlış çıkarmadı. Ama kimyasal olunca ve erken test yapınca silik gösteriyor sonra adete dönünce maalesef negatif oluyor.
Mamiko_2020 Ftrhn normalde benim 1 haftaya yakın var regl günüme ama 3 aydır erken yumurtlama görüyorum o yüzden 4 gün kalmış oluyor yani 28i regl günüm 🥰kötü düşünmek istemiyorum bende o yüzden inşallah vardır hayırla ilerler 🙏🏻💖
Yaprakunallar Mamiko_2020 bende bu ay böyle çıkardı ama regl oldum belkide üstüne görme olmuş olabilirim bir gün sürdü test alacağım öğlen tekrar
Mamiko_2020 Yaprakunallar bugğn 12.gün böyle oldu test 🥰dün yaptığımda da yine kıl gibi çizgi çıkarıyordu hatta 8.gğnden beri yapıyorum testi ilk test gibi bekleyince kıl gibi çizgi oluyordu bende bütün testler bozuk mu diyordum.Bugğn umutsuz yaptım yine benim görebileceğim gibi çıktı ama bekleyince pembeleşip çizgi kalınlaştı 🥰inşallah sizinde vardır 🌸 1 günde çok şey değişiyor gerçekten
brtg Mamiko_2020 yani bilemiyorum yok gibi olsa gün gün netleşir cok stres yapiyorsun ümitlenme yine en iyisi kan ver kafan rahat olsun
Mamiko_2020 Minervabunny sabah sağlıkocağına giderim diyorum çiçeğim ya,özeller 500 kadar fiyat istiyor devletede gidip uğraşana kadar sabah bekleyim diyorum 🥰bi heyecan yaptım farklı hislerdeyim,sen nasıl yol izliceksin bugün gidecek misin kan için 😍🌸
Mamiko_2020 Minervabunny ayyy bende tekrardan yapmamak için zor tutuyprum 😂yada testle takip edip 1-2 gün sonra mı gitsem diyorum bilemedim ya
Mamiko_2020 Minervabunny aşkım en güzeli sen akşam git ver kanı bende sabah giderim evde yine testle takip ederiz 😂🥰en mantıklısı 😁
Minervabunny Mamiko_2020 ya kuzu oruçlu değilim bugün maalesef çay kahve su tükettim hemen peşine prodoctor yaptım o da böyle çıktı gözle pespembe
Mamiko_2020 Minervabunny pembeliği çookk net görünüyor,hatta durdukça daha koyu renk alır 🥰🥰her testin koyuluğu aynı olmuyor haliyle iki test arasında fark olması çokkk normal birde farklı test yani 😍inşallahh sağlıkla ilerlerrr 🙏🏻💖😍
Mamiko_2020 Minervabunny ay rahat 40larda bence betaa 🥰sen bence kesin akşam kan ver çiçeğim ya için rahat etsin bence 😍