Kızlar kafayı yemek üzereyim bugün çatlamanın 10.günü test yaptım bir şeyler görüyor gibi oluyorum belirginleşiyor ama dünde aynısı oldu bugün düne göre koyulaşma vs yok bi bana mı kuruma çıkarıyor bu test Allah aşkına ben bu çizgilerin kuruma olup olmadığını nasıl anlarım ya.Bugğn koyulaşma olsaydı tamam gebelik var dicektim ama hep aynı çizgi.Bir daha asla Prodoctor almicam 
