Karanfill Yenibirannee evet hep bı koşturma hali. Benimkilerde kız. Bulantılarım da genelde sabah oluyor
Esay5060 Karanfill 4. Gebeliğim oğlum 9 aylık 28 haftaliğim hepsi sezeryan zor mu geciyo desen fazlasıyla oruç hamilelik ama güzel yanları da cok mesela gülüşleri anne demeleri rabim yardım ediyo cok şükür veren allah vardir bir bildiği ☺️
momof3 Karanfill Benim de 7 yaşında 5 yaşında ve 3 bucuk yasında 3 çocuğum var 4.yü isytiyorum Allah nasip ederse 🙂 İnanın 2 taneye nasıl yetişiyorsa 3’e de öyle yetişiyor insan bazen bunaldığım zamanlar kayınvalideme gönderiyorum 1 gece kalıp geliyorlar kafa dinliyorum sonra kaldığım yerden devam 🙂 Bu ay yine olmadı Yazdan sonra tekrar deneriz diye düşünüyoruz en küçüğüm de 4 yaşına geldiğinde bakalım nasipse ☺️
Karanfill momof3 Allah gönlünuze göre versinn evet büyüdüklerinde insan evde bebek kokusu arıyor Özlem duyuyor resmen 🙃
Esay5060 Karanfill oğlum 9 yaşinda kizim 5 yaşinda kücük oğlum 9 aylık kizima 28 haftalik hamileyim 🥰
Masalnuray123 Esay5060 sezeryan doğum mu sizin ki benim de 8 aylık bebeğim var ve yeni hamile olduğumu öğrendim sezeryan ise dikislerinizde herhangi bir ağrı sancı var mı
Kedilibebekli Benim çocuklar 5 yaş, 3 yaş, 6 aylık ve korunduğumuz halde oldu yeni öğrendim ben de. Nasip diyorum muhtemelen bir yardımcı tutacağız inşallah çünkü hepsi ufak ve ben tekim.
Karanfill Kedilibebekli ya bende o konuyu düşünüyorum çocuklara bı şekilde bakarım ama evin temizliği zor yanı 😵💫
Esay5060 Masalnuray123 evet sezeryan doğum bebeğim 3 aylıktı hamile kaldım şimdiye kadar bi sorun yaşamadım cok şükür arada bebek tekme atınca dikişlerim ağriyo.o kadar başka birsey yok canim inşallah senin de öyle olur 🥰
Esay5060 Masalnuray123 Allah güç kuvet versin bacım rabim sağlikla kucağina almayı nasip etsin inşallah 🥰
Karabulut-89 11 yaşında kızım, 8 yaşında oğlum ve 3 buçuk yaşında bir kızım var. Plansız bir şekilde hamile kaldım. Bu sefer baglatmayi düşünüyorum
Masalnuray123 Karabulut-89 bende düşünüyorum çok araştırıyorum ama yan etkileri varmıdır bilmiyorum kararsizim
Esay5060 Karanfill amin tesekur ederim evet ya bi oğlum oluyo bi kizim rabim olmayan herkese nasip etsin inşallah 🥰