Karanfill Ye hamileyim hem telaşlı ve hem heyecanlıyım nasıl olcak acaba doğumdan sonra. 3 veya 4 çocuklu anneler için nasıl başa çıkıyorsunuz
Nursah2 Karanfill ben ikinci gebeliğim ama 3. Çocuğum olucak. Stresliyim yalana gerek yok. Şuan bile yeterince zor 😓
Karanfill Huzurluanne05 diğerlerinin arası kaç yaş. Ayy evet ilk çocuğum şükür sakin bı çocuk ama o da illaki ilgi bekliyor. İkinci pek kendi kendine oyalanmiyor şuan 14 aylık. Bende 9 haftalık falan hamileyim
5134 Huzurluanne05 Yetersiniz Allah’ın izniyle 🥰 Allah kolaylık veriyor inanın tabii sabırlı ve sakin kalmaya çalışınca daha kolay geçiyor günler 🌺🥰
Yenibirannee Karanfill ay bende 3. bebegıme hamıleyım. düğerleri 3.5 ve 1.5 yasında karnımdakı de doğduğunda hepsının arasında 2 şer yaş olcak bakalım nasıl günler benı beklıyo cok merak ediyorum.
Karanfill Yenibirannee bizde hemen hemen aynı. İlki 3.5 ikincisi 14 aylık bende 9 haftalık hamileyim.
Yenibirannee Karanfill 2 si kız ☺️🥰 karnımdaki henüz 7 haftalık ama aynı bulantılarım başladı maalesef kosturma halindeyim
5134 Karanfill Allah’ıma dua ederek sabır diliyorum 😂4. Yolda nasipse başka çaremiz mi var bacım 🌺 Zor ama ben kendimi hep şöyle motive ediyorum zahmet olmadan rahmet olmaz diye ☺️ Üçü de okula gidiyor şükür kendi işlerini yapıyorlar 14,10,8 yaşındalar
Karanfill Yenibirannee evet hep bı koşturma hali. Benimkilerde kız. Bulantılarım da genelde sabah oluyor
Parinas Karanfill benim de 3ncü gebeliğim. Ama çocuklarım arasında yaş farkı var. O yüzden zorlanmıyorum. Oğlum 6,5 yaşında 1e gidiyor. Kızım 3,5 yaşında anasınıfına başlayacak. Ağustosta doğumum olacak. Ama araları yakın olsa çok zorlanırdım eminim ki