aycn_aycn00 Sabah 6 da hastaneye geldim refekatçüm şehir dışından geldiği için o gelene kadar eşim yanımdaydı
Odaya alındım iki kolumdan damar yolu açıldı sonda takıldı ama damar yolu bile daha can yakıcıydı saniyelik işlem ve kasmazsanız acısız oluyor
Bu arada oda iki kişilik ama başka hasta olmadığı için çok rahattık
Çağla hanımın tek hastası bendim sonradan bir hasta daha gelmiş yani sakin bir doğum gerçekleşti
Servisteki ekip de ameliyathanedeki ekip de cidden çok güler yüzlü ve ilgililerdi
Aklıma geldikçe yazdım ama daha yazacaklarım var uzun oldu sanırım devam ederim yazmaya ☺️